Monday, July 21, 2008

Yo ah Yo:D

Today,

Woke up around 6.45am,
went for bath and get out of house around 7.20am.
Gonna be late soon,
So i hurry walked to school.
As for session,
its normal.
study study study.
Dismiss around 2.10pm.
byess


敦煌天空的砂礫
帶著我們的記憶
我從半路看回去 
這情關漫漫好彎曲

夢想穿過了西域 
包含了多少的禪意
愛情像一本遊記 
我會找尋他的謎語
看 
月牙灣下的淚光 
在絲路之上被遺忘

是誰的心啊 
孤單的留下 
他還好嗎 
我多想愛他
那永恆的淚凝固 
的一句話 也許可能蒸發
是誰的愛啊 
比淚水堅強 
輕聲呼喚 
就讓我融化
每一滴雨水演化 
成我翅膀 
向著我愛的人 
追吧